ΒΟΣΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες μεγάλων έργων – τεχνικών υπηρεσιών & Πολεοδομίας)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Την παρακολούθηση της πορείας εκτέλεσης των μεγάλων αναπτυξιακών έργων όπως π.χ. «ΑΝΑΔΑΣΜΟΣ ΕΛΟΥΣ ΚΑΝΔΗΛΑΣ», «ΛΙΜΝΗ ΤΑΚΑ» κ.λ.π.
2. Σε θέματα εκτέλεσης λοιπών τεχνικών έργων.
3. Σε θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
4. Σε θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.
5. Σε θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.
6. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
7. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
Ορίζω τον αντιδήμαρχο κ. Βόσνο Δημήτριο ως πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΒΡΕΝΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Πρόνοιας – Κοινωνικής Αλληλεγγύης – Παιδείας – Πολιτισμού – Τουριστικής Ανάπτυξης)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα Ανάπτυξης του Τουρισμού ( άρθρο 12 παρ. γ2 του Ο.Ε.Υ)
2. Σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων και εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών και προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας ( άρθρο 14 παρ. α του Ο.Ε.Υ.)
3. Σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης (άρθρο 14 παρ. γ.1 του Ο.Ε.Υ.)
4. Σε θέματα Πολιτισμού – Αθλητισμού και Νέας Γενιάς ( άρθρο 14 παρ. γ.2 του Ο.Ε.Υ.).
5. Σε θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους, σύνταξης του προγράμματος συντήρησης αυτών.
6. Σε θέματα παιδικών κατασκηνώσεων.
7. Σε θέματα του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
8. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
9. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΓΕΩΡΓΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες για όλες τις Περιφερειακές Δημοτικές Ενότητες «7 Ενότητες»)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες πλην της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης.
2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες .
3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες.
4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων.
5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
6. Την υπογραφή των πάσης φύσεως ληξιαρχικών πράξεων που συντάσσονται στις Δημοτικές Ενότητες όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ληξίαρχος.
7. Την εποπτεία της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις Δημοτικές Ενότητες πλην της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης.
9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες των Δημοτικών Ενοτήτων εκτός της Δ.Ε. Τρίπολης, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.10. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
10. Την εποπτεία και διαχείριση των κοιμητηρίων πλην της Δ.Ε. Τρίπολης.
11. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των Τοπικών Κοινοτήτων πλην της Δ.Ε. Τρίπολης.
12. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και
ηλεκτροφωτισμού των Τοπικών Κοινοτήτων.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Οικονομικών Υπηρεσιών)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών.
2. Σε θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και
3. Σε θέματα Ταμείου.
4. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από την παραπάνω υπηρεσία, πλην της υπογραφής χρηματικών ενταλμάτων και μισθοδοτικών καταστάσεων.
Ορίζω τον αντιδήμαρχο κ. Σταμάτη Χαράλαμπο ως πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Αγροτικής – Κτηνοτροφικής Ανάπτυξης & λειτουργίας Λαϊκών αγορών )
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα του τομέα φυτικής παραγωγής (γεωργία- άρθρο 12 παρ.α.1 του O.E.Y.)
2. Σε θέματα του τομέα ζωικής παραγωγής (κτηνοτροφία -άρθρο 12 παρ.α2 του Ο.Ε.Υ.)
3. Σε θέματα του Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης (άρθρο 12 παρ. α.3 του Ο.Ε.Υ.)
4. Σε θέματα αδειών για παραγωγούς που διαθέτουν τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές ( άρθρο 12 παρ. β.3 περ. 1.α του Ο.Ε.Υ.).
5. Σε θέματα προστασίας του καταναλωτή (άρθρο 12 παρ. β.2 του Ο.Ε.Υ.)
6. Σε θέματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κλπ) .
7. Σε θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)
8. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
9. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΤΟΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Περιβάλλοντος – Καθαριότητας – Αδειοδοτήσεων εμπορικών δραστηριοτήτων & υπεύθυνος Δ.Ε. ΤΡΙΠΟΛΗΣ)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα προστασίας και αναβάθμισης του περιβάλλοντος.
2. Σε θέματα καθαριότητας – αποκομιδής απορριμμάτων και ανακύκλωσης.
3. Σε θέματα αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων, όπως Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.), εκμετάλλευση περιπτέρων, λειτουργία μουσικής Κ.Υ.Ε. (άρθρο 12 παρ. β του Ο.Ε.Υ. πλην αυτών που αφορούν τις άδειες παραγωγών που διαθέτουν τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές (άρθρο 12 παρ. β.3 περ. 1.α).
4. Την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα ελεγχόμενης στάθμευσης.
5. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
6. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Στον ανωτέρω Αντιδήμαρχο μεταβιβάζω τις παρακάτω αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης:
1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένες στην ανωτέρω Δημοτική Ενότητα.
2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.
3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.
4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της ανωτέρω Δημοτικής Ενότητας.
5. Τη συνεργασία με τους προέδρους της Δημοτικής Κοινότητας και των Τοπικών Κοινοτήτων και με τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Τρίπολης, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
6. Την υπογραφή των πάσης φύσεως ληξιαρχικών πράξεων που συντάσσονται στην ανωτέρω Δημοτική Κοινότητα όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ληξίαρχος.
7. Την τέλεση των Πολιτικών Γάμων στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.
Ορίζω, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων», τον Αντιδήμαρχο κ. Τότση Ηλία ως αναπληρωτή μου, όταν απουσιάζω ή κωλύομαι στην εκτέλεση των καθηκόντων μου.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΤΥΡΟΒΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες ειδικών συνεργείων – Ανάπτυξης & συντήρησης πρασίνου)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και το συντονισμό των δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών ( άρθρο 13 παρ. α .4 του O.E.Y.)
2. Σε θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων (άρθρο 13 παρ.γ του Ο.Ε.Υ.)
3. Σε θέματα ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου ( άρθρο 13 παρ. δ.2 του Ο.Ε.Υ.)
4. Σε θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (άρθρο 13 παρ. α.5 του Ο.Ε.Υ.).
5. Σε θέματα συντήρησης και καθαριότητας ρεμάτων.
6. Σε θέματα συγκρότησης και λειτουργίας συνεργείων για όλες τις δομικές εργασίες συντήρησης και επισκευής κτηρίων και κοινόχρηστων χώρων του Δήμου, διαγραμμίσεων οδών, τοποθέτησης πινακίδων, ρύθμισης κυκλοφορίας κλπ ( άρθρο 17 παρ. ε του Ο.Ε.Υ).
7. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
8. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Την παρακολούθηση της πορείας εκτέλεσης των μεγάλων αναπτυξιακών έργων όπως π.χ. «ΑΝΑΔΑΣΜΟΣ ΕΛΟΥΣ ΚΑΝΔΗΛΑΣ», «ΛΙΜΝΗ ΤΑΚΑ» κ.λ.π.
2. Σε θέματα εκτέλεσης λοιπών τεχνικών έργων.
3. Σε θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
4. Σε θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.
5. Σε θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.
6. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
7. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
Ορίζω τον αντιδήμαρχο κ. Βόσνο Δημήτριο ως πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΒΡΕΝΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Πρόνοιας – Κοινωνικής Αλληλεγγύης – Παιδείας – Πολιτισμού – Τουριστικής Ανάπτυξης)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα Ανάπτυξης του Τουρισμού ( άρθρο 12 παρ. γ2 του Ο.Ε.Υ)
2. Σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων και εφαρμογής κοινωνικών πολιτικών και προγραμμάτων κοινωνικής προστασίας ( άρθρο 14 παρ. α του Ο.Ε.Υ.)
3. Σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης (άρθρο 14 παρ. γ.1 του Ο.Ε.Υ.)
4. Σε θέματα Πολιτισμού – Αθλητισμού και Νέας Γενιάς ( άρθρο 14 παρ. γ.2 του Ο.Ε.Υ.).
5. Σε θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους, σύνταξης του προγράμματος συντήρησης αυτών.
6. Σε θέματα παιδικών κατασκηνώσεων.
7. Σε θέματα του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
8. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
9. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΓΕΩΡΓΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες για όλες τις Περιφερειακές Δημοτικές Ενότητες «7 Ενότητες»)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες πλην της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης.
2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες .
3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες.
4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων.
5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
6. Την υπογραφή των πάσης φύσεως ληξιαρχικών πράξεων που συντάσσονται στις Δημοτικές Ενότητες όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ληξίαρχος.
7. Την εποπτεία της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
8. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις Δημοτικές Ενότητες πλην της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης.
9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες των Δημοτικών Ενοτήτων εκτός της Δ.Ε. Τρίπολης, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.10. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
10. Την εποπτεία και διαχείριση των κοιμητηρίων πλην της Δ.Ε. Τρίπολης.
11. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των Τοπικών Κοινοτήτων πλην της Δ.Ε. Τρίπολης.
12. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και
ηλεκτροφωτισμού των Τοπικών Κοινοτήτων.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Οικονομικών Υπηρεσιών)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών.
2. Σε θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και
3. Σε θέματα Ταμείου.
4. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από την παραπάνω υπηρεσία, πλην της υπογραφής χρηματικών ενταλμάτων και μισθοδοτικών καταστάσεων.
Ορίζω τον αντιδήμαρχο κ. Σταμάτη Χαράλαμπο ως πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 3852/2010.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Αγροτικής – Κτηνοτροφικής Ανάπτυξης & λειτουργίας Λαϊκών αγορών )
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα του τομέα φυτικής παραγωγής (γεωργία- άρθρο 12 παρ.α.1 του O.E.Y.)
2. Σε θέματα του τομέα ζωικής παραγωγής (κτηνοτροφία -άρθρο 12 παρ.α2 του Ο.Ε.Υ.)
3. Σε θέματα του Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης (άρθρο 12 παρ. α.3 του Ο.Ε.Υ.)
4. Σε θέματα αδειών για παραγωγούς που διαθέτουν τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές ( άρθρο 12 παρ. β.3 περ. 1.α του Ο.Ε.Υ.).
5. Σε θέματα προστασίας του καταναλωτή (άρθρο 12 παρ. β.2 του Ο.Ε.Υ.)
6. Σε θέματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κλπ) .
7. Σε θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)
8. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
9. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΤΟΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες Περιβάλλοντος – Καθαριότητας – Αδειοδοτήσεων εμπορικών δραστηριοτήτων & υπεύθυνος Δ.Ε. ΤΡΙΠΟΛΗΣ)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα προστασίας και αναβάθμισης του περιβάλλοντος.
2. Σε θέματα καθαριότητας – αποκομιδής απορριμμάτων και ανακύκλωσης.
3. Σε θέματα αδειοδοτήσεων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων, όπως Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Υ.Ε.), εκμετάλλευση περιπτέρων, λειτουργία μουσικής Κ.Υ.Ε. (άρθρο 12 παρ. β του Ο.Ε.Υ. πλην αυτών που αφορούν τις άδειες παραγωγών που διαθέτουν τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές (άρθρο 12 παρ. β.3 περ. 1.α).
4. Την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα ελεγχόμενης στάθμευσης.
5. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
6. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Στον ανωτέρω Αντιδήμαρχο μεταβιβάζω τις παρακάτω αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης:
1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένες στην ανωτέρω Δημοτική Ενότητα.
2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.
3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.
4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της ανωτέρω Δημοτικής Ενότητας.
5. Τη συνεργασία με τους προέδρους της Δημοτικής Κοινότητας και των Τοπικών Κοινοτήτων και με τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Τρίπολης, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
6. Την υπογραφή των πάσης φύσεως ληξιαρχικών πράξεων που συντάσσονται στην ανωτέρω Δημοτική Κοινότητα όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ληξίαρχος.
7. Την τέλεση των Πολιτικών Γάμων στη Δημοτική Ενότητα Τρίπολης.
Ορίζω, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων», τον Αντιδήμαρχο κ. Τότση Ηλία ως αναπληρωτή μου, όταν απουσιάζω ή κωλύομαι στην εκτέλεση των καθηκόντων μου.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΤΥΡΟΒΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Με καθ’ ύλην αρμοδιότητες ειδικών συνεργείων – Ανάπτυξης & συντήρησης πρασίνου)
Μεταβιβάζονται από 1-9-2014 έως 28-2-2017 οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
1. Σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και το συντονισμό των δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών ( άρθρο 13 παρ. α .4 του O.E.Y.)
2. Σε θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων (άρθρο 13 παρ.γ του Ο.Ε.Υ.)
3. Σε θέματα ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου ( άρθρο 13 παρ. δ.2 του Ο.Ε.Υ.)
4. Σε θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (άρθρο 13 παρ. α.5 του Ο.Ε.Υ.).
5. Σε θέματα συντήρησης και καθαριότητας ρεμάτων.
6. Σε θέματα συγκρότησης και λειτουργίας συνεργείων για όλες τις δομικές εργασίες συντήρησης και επισκευής κτηρίων και κοινόχρηστων χώρων του Δήμου, διαγραμμίσεων οδών, τοποθέτησης πινακίδων, ρύθμισης κυκλοφορίας κλπ ( άρθρο 17 παρ. ε του Ο.Ε.Υ).
7. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που θα διατηρήσω και αυτών που θα παραχωρήσω στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών.
8. Τη συνεργασία με τον αρμόδιο εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δημοσίευση σχολίου