Άρθρο του Μιχάλη Καζά
Με πάρα πολλές δηλώσεις τους όλοι οι ανωτέρω υπεύθυνοι, με ημερίδες, με κατ’ ιδίαν συναντήσεις και με προεκλογικές εξαγγελίες και διαβεβαιώσεις από τα μπαλκόνια και μέσα από τα γραφεία τους έλεγαν ότι το αεροδρόμιο της Τρίπολης θα προχωρήσει.
Διαπίστωναν και οι ίδιοι ότι είναι αναγκαίο. Καθησύχαζαν τους ανθρώπους του τουρισμού λέγοντας ότι όλα προχωράνε. ότι σύντομα το Υπουργείο θα κάνει την παραχώρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου του χώρου του αεροδρομίου.
Όλοι οι άνθρωποι που ασχολούνται με τον τουρισμό, τουλάχιστον σε τέσσερις νομούς της Πελοποννήσου αναρωτιούνται τι πραγματικά συμβαίνει με το αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Ποιος άραγε κοροϊδεύει ποιον…;;; O πρωθυπουργός; Οι υπουργοί; Ο περιφερειάρχης; Ποιος ή μήπως όλοι μαζί;;;
Ποιος άραγε κοροϊδεύει ποιον…;;; O πρωθυπουργός; Οι υπουργοί; Ο περιφερειάρχης; Ποιος ή μήπως όλοι μαζί;;;
Με πάρα πολλές δηλώσεις τους όλοι οι ανωτέρω υπεύθυνοι, με ημερίδες, με κατ’ ιδίαν συναντήσεις και με προεκλογικές εξαγγελίες και διαβεβαιώσεις από τα μπαλκόνια και μέσα από τα γραφεία τους έλεγαν ότι το αεροδρόμιο της Τρίπολης θα προχωρήσει.
Διαπίστωναν και οι ίδιοι ότι είναι αναγκαίο. Καθησύχαζαν τους ανθρώπους του τουρισμού λέγοντας ότι όλα προχωράνε. ότι σύντομα το Υπουργείο θα κάνει την παραχώρηση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου του χώρου του αεροδρομίου.
Όλοι συμφωνούσαν ότι πλέον με τις τεχνολογικές προόδους δεν υπάρχει κανένα θέμα καταλληλότητας της τοποθεσίας του αεροδρομίου.
Του Μιχάλη ΚΑΖΑ |
Όλοι συμφωνούσαν χρόνια τώρα ότι το Αεροδρόμιο πρέπει να γίνει με ΣΔΙΤ, όπως τόσα λιμάνια, δρόμοι, μεγάλα έργα στην Ελλάδα.
Όλοι συμφωνούν ότι υπάρχουν επιχειρηματικοί όμιλοι να αναλάβουν το κόστος κατασκευής και υπάρχει διάθεση εκμετάλλευσης του Αεροδρομίου.
Σε εμένα προσωπικά, στις 16 Σεπτεμβρίου στο Στρασβούργο, ο τότε υπουργός κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος και εκείνες τις ημέρες υποψήφιος για Ευρωπαίος Επίτροπος, με διαβεβαίωσε ότι το Αεροδρόμιο της Τρίπολης θα είναι το τελευταίο μεγάλο έργο που θα δώσει στην πατρίδα του και την Πελοπόννησο γενικότερα.
Τι έγινε και ξαφνικά χάθηκε η βούληση για να γίνει το Αεροδρόμιο;;;
Ποιοι σκαρφίστηκαν την διατύπωση της ΚΥΑ που υπεγράφη από τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχαήλ Χρυσοχοίδη την ίδια μέρα που εγώ συνάντησα τον κ. Αβραμόπουλο και ήταν στο Στρασβούργο;;;
Έχει υπογράψει άραγε ο κ. Αβραμόπουλος ή κάποιοι άλλοι το έκαναν αντ’αυτού…;;;
Στην ουσία τώρα.
Με την συγκεκριμένη ΚΥΑ που θα συμπεριλάβουμε με νεώτερη ανάρτηση και που έχει τίτλο:
«Για τη λειτουργία του Αεροδροµίου Τρίπολης ως Αεροδροµίου κοινής χρήσης µεταξύ Πολεµικής και Πολιτικής Αεροπορίας µε παράλληλη προσωρινή παραχώρηση χρήσης έκτασης προς την ΥΠΑ»,
αναφέρονται αποφάσεις περί του Αεροσταθμού οι οποίες ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν αναφερθεί.
Πέραν τούτων, στην απόφαση υπ ‘ αριθμό 5 τίθενται προϋποθέσεις η µη τήρηση των οποίων επιφέρει αυτοδίκαια την ανάκληση της παρούσας (απόφασης περί κοινής χρήσης μεταξύ Πολεμικής και Πολιτικής Αεροπορίας”.
Δηλαδή και θα επανέλθουμε. Λέμε ναι στην κοινή χρήση και να γίνει το αεροδρόμιο, ΑΛΛΑ βάζουμε όρους που δεν μπορούν να εκπληρωθούν. ΑΡΑ …προφανώς δεν θέλουμε να γίνει το Αεροδρόμιο, ή δεν θέλουμε να γίνει ΤΩΡΑ.
Τι από τα δύο συμβαίνει;;; Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα το συμπέρασμα είναι το ίδιο.
ΔΕΝ υπάρχει η πολιτική βούληση να γίνει το Αεροδρόμιο… τα υπόλοιπα είναι λόγια.
ΑΝ η πολιτική εξουσία ήθελε το Αεροδρόμιο δεν θα διατύπωνε τέτοιες ασφαλιστικές δικλείδες στην ΚΥΑ, που δεν επιτρέπουν σε κανένα επενδυτή να δώσει τα λεφτάκια του για ένα αβέβαιο και μπερδεμένο έργο.
ΑΝ η πολιτική εξουσία ήθελε το Αεροδρόμιο θα έτρεχδε το έργο, ένα έργο που άλλωστε θα γινόταν με ξένα χρήματα και δεν θα χρειαζόταν να πληρωθεί από ένα κράτος με άδεια ταμεία.
ΑΝ η πολιτική εξουσία ήταν αμερόληπτη μεταξύ των κατοίκων της Πελοποννήσου θα κοιτούσε το συμφέρον όλων των Πελοποννησίων με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Δεν θα υποβάθμιζε την Λακωνία, την Αργολίδα, την Κορινθία και την Αρκαδία.
argonafplia.gr
Όλοι συμφωνούν ότι υπάρχουν επιχειρηματικοί όμιλοι να αναλάβουν το κόστος κατασκευής και υπάρχει διάθεση εκμετάλλευσης του Αεροδρομίου.
Σε εμένα προσωπικά, στις 16 Σεπτεμβρίου στο Στρασβούργο, ο τότε υπουργός κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος και εκείνες τις ημέρες υποψήφιος για Ευρωπαίος Επίτροπος, με διαβεβαίωσε ότι το Αεροδρόμιο της Τρίπολης θα είναι το τελευταίο μεγάλο έργο που θα δώσει στην πατρίδα του και την Πελοπόννησο γενικότερα.
Τι έγινε και ξαφνικά χάθηκε η βούληση για να γίνει το Αεροδρόμιο;;;
Ποιοι σκαρφίστηκαν την διατύπωση της ΚΥΑ που υπεγράφη από τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχαήλ Χρυσοχοίδη την ίδια μέρα που εγώ συνάντησα τον κ. Αβραμόπουλο και ήταν στο Στρασβούργο;;;
Έχει υπογράψει άραγε ο κ. Αβραμόπουλος ή κάποιοι άλλοι το έκαναν αντ’αυτού…;;;
Στην ουσία τώρα.
Με την συγκεκριμένη ΚΥΑ που θα συμπεριλάβουμε με νεώτερη ανάρτηση και που έχει τίτλο:
«Για τη λειτουργία του Αεροδροµίου Τρίπολης ως Αεροδροµίου κοινής χρήσης µεταξύ Πολεµικής και Πολιτικής Αεροπορίας µε παράλληλη προσωρινή παραχώρηση χρήσης έκτασης προς την ΥΠΑ»,
αναφέρονται αποφάσεις περί του Αεροσταθμού οι οποίες ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν αναφερθεί.
Πέραν τούτων, στην απόφαση υπ ‘ αριθμό 5 τίθενται προϋποθέσεις η µη τήρηση των οποίων επιφέρει αυτοδίκαια την ανάκληση της παρούσας (απόφασης περί κοινής χρήσης μεταξύ Πολεμικής και Πολιτικής Αεροπορίας”.
Δηλαδή και θα επανέλθουμε. Λέμε ναι στην κοινή χρήση και να γίνει το αεροδρόμιο, ΑΛΛΑ βάζουμε όρους που δεν μπορούν να εκπληρωθούν. ΑΡΑ …προφανώς δεν θέλουμε να γίνει το Αεροδρόμιο, ή δεν θέλουμε να γίνει ΤΩΡΑ.
Τι από τα δύο συμβαίνει;;; Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα το συμπέρασμα είναι το ίδιο.
ΔΕΝ υπάρχει η πολιτική βούληση να γίνει το Αεροδρόμιο… τα υπόλοιπα είναι λόγια.
ΑΝ η πολιτική εξουσία ήθελε το Αεροδρόμιο δεν θα διατύπωνε τέτοιες ασφαλιστικές δικλείδες στην ΚΥΑ, που δεν επιτρέπουν σε κανένα επενδυτή να δώσει τα λεφτάκια του για ένα αβέβαιο και μπερδεμένο έργο.
ΑΝ η πολιτική εξουσία ήθελε το Αεροδρόμιο θα έτρεχδε το έργο, ένα έργο που άλλωστε θα γινόταν με ξένα χρήματα και δεν θα χρειαζόταν να πληρωθεί από ένα κράτος με άδεια ταμεία.
ΑΝ η πολιτική εξουσία ήταν αμερόληπτη μεταξύ των κατοίκων της Πελοποννήσου θα κοιτούσε το συμφέρον όλων των Πελοποννησίων με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Δεν θα υποβάθμιζε την Λακωνία, την Αργολίδα, την Κορινθία και την Αρκαδία.
argonafplia.gr
Δημοσίευση σχολίου