ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΚΑΣΤΡΙΟΥ - ΚΠΕ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑ, ΣΤΙΣ 29-31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016, ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΜΕ ΘΕΜΑ:
«Θεωρία, μεθοδολογία και βασικές παιδαγωγικές τεχνικές για το σχεδιασμό και την υλοποίηση Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης για την Αειφορία με έμφαση στις θεατρικές και καλλιτεχνικές τεχνικές»
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
...
ΜΕ ΘΕΜΑ:
«Θεωρία, μεθοδολογία και βασικές παιδαγωγικές τεχνικές για το σχεδιασμό και την υλοποίηση Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης για την Αειφορία με έμφαση στις θεατρικές και καλλιτεχνικές τεχνικές»
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
...
Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει:
1. Εισηγήσεις για:
• την βασική φιλοσοφία και σκοποθεσία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφορία.
• τις βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές που αξιοποιούνται στα Προγράμματα Π.Ε
• την πορεία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο σχολείο
• το «Περιβαλλοντικό μονοπάτι» ως μέθοδο εξερεύνησης της φύσης με συγκεκριμένους στόχους, προκαθορισμένους σταθμούς και δραστηριότητες.
2. Διαδρομή στο πεδίο με:
• τον οδοντωτό σιδηρόδρομο από τα Καλάβρυτα μέχρι την Ζαχλωρού
• πεζοπορία στο Φαράγγι
• επιστροφή στα Καλάβρυτα με τον Οδοντωτό
3. Εργαστήρια:
• στο πεδίο με βιωματική προσέγγιση στα θέματα που θα αναπτυχθούν, καθώς και δραστηριότητες στο Περιβαλλοντικό μονοπάτι, περιβαλλοντικά παιχνίδια και παιχνίδια αισθήσεων.
• στις αίθουσες εργασίας του ΚΠΕ για τον σχεδιασμό ενός Παιχνιδιού Ρόλων με τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος
• στις αίθουσες εργασίας του ΚΠΕ για τη «μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία» ως μεθοδολογικό εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
• αναγνώρισης αστερισμών και παρατήρησης πλανητών με τηλεσκόπια
1. Εισηγήσεις για:
• την βασική φιλοσοφία και σκοποθεσία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφορία.
• τις βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές που αξιοποιούνται στα Προγράμματα Π.Ε
• την πορεία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο σχολείο
• το «Περιβαλλοντικό μονοπάτι» ως μέθοδο εξερεύνησης της φύσης με συγκεκριμένους στόχους, προκαθορισμένους σταθμούς και δραστηριότητες.
2. Διαδρομή στο πεδίο με:
• τον οδοντωτό σιδηρόδρομο από τα Καλάβρυτα μέχρι την Ζαχλωρού
• πεζοπορία στο Φαράγγι
• επιστροφή στα Καλάβρυτα με τον Οδοντωτό
3. Εργαστήρια:
• στο πεδίο με βιωματική προσέγγιση στα θέματα που θα αναπτυχθούν, καθώς και δραστηριότητες στο Περιβαλλοντικό μονοπάτι, περιβαλλοντικά παιχνίδια και παιχνίδια αισθήσεων.
• στις αίθουσες εργασίας του ΚΠΕ για τον σχεδιασμό ενός Παιχνιδιού Ρόλων με τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος
• στις αίθουσες εργασίας του ΚΠΕ για τη «μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία» ως μεθοδολογικό εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
• αναγνώρισης αστερισμών και παρατήρησης πλανητών με τηλεσκόπια
Δημοσίευση σχολίου