Ο
Εντεταλμένος Σύμβουλος Πελοποννήσου, αρμόδιος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Διεθνών Σχέσεων Απόστολος Ε. Παπαφωτίου
εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κο. Πέτρο Τατούλη και την
Περιφέρεια συμμετείχε στην τουριστική έκθεση «GREKLAND PANORAMA 2016» από 12
έως 14 Φεβρουαρίου 2016, στη Στοκχόλμη Σουηδίας. Η 3η διοργάνωση του «GREKLAND
PANORAMA», της μοναδικής αποκλειστικής έκθεσης τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού
για την χώρα μας στη Βόρεια Ευρώπη, διοργανώθηκε στο επιβλητικό Globen Arena.
Σε
μια δύσκολη για τη χώρα μας περίοδο η Περιφέρεια Πελοποννήσου σταθερή στην
στρατηγική της εξωστρέφειας συμμετέχει σε σημαντικά διεθνή γεγονότα, με έμφαση
στον τομέα του τουρισμού και των παραγόμενων προϊόντων. Στόχος των δράσεων
είναι η υποστήριξη των τοπικών επαγγελματιών οι οποίοι συμμετέχουν, δίχως καμία
επιβάρυνση, στις δράσεις της Περιφέρειας και η ενδυνάμωση της τοπικής μας
οικονομίας μέσω συνεργειών και συνεργασιών.
Στη
Στοκχόλμη, στο περίπτερο της Πελοποννήσου φιλοξενήθηκε επίσης ο Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων
Θεοδώρων, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου και εκπρόσωποι του Συνδέσμου
Τουριστικών Επιχειρήσεων Τολού. Ακόμη, συμμετείχαν επαγγελματίες τουρισμού και
παραγωγοί από όλη την Πελοπόννησο οι οποία είχαν την ευκαιρία να συνάψουν
επιχειρηματικές συνεργασίες. Το περίπτερο της περιφέρειας, σωστά διακοσμημένο,
εξέπεμπε την ομορφιά της «Μυθικής Πελοποννήσου» και έγινε πόλος έλξης και
αποδέκτης μεγάλου αριθμού επισκεπτών.
Μεταξύ των επισκεπτών ήταν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σουηδίας και Πάσης
Σκανδιναβίας κ.κ. Κλεόπας, ο Πρέσβης της Ελλάδας στη Σουηδία κ. Τουλούπας και η
δραστήρια Ελληνική παροικία, πολλοί εκ των οποίων διέθεταν περίπτερα μέσα στην
έκθεση.
Αντίστοιχο
υλικό και σύγχρονα μέσα παρουσίαζαν τις ομορφιές της Πελοποννήσου. Επίσης,
έμπειρος σεφ προετοίμασε Πελοποννησιακές συνταγές για το Σουηδικό κοινό με πολύ μεγάλη
συμμετοχή και ανταπόκριση. Αυτά ήταν ένα από τα πολλά γαστρονομικά δρώμενα που
έκλεψαν τις εντυπώσεις στο φετινό Grekland Panorama, προκαλώντας το αδιαχώρητο
στον εκθεσιακό χώρο. Πελοποννησιακές επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να
προωθήσουν τα προϊόντα τους και να διαπραγματευθούν κρατήσεις για την ερχόμενη
τουριστική περίοδο. Στην καρδιά της Ευρώπης, για τρεις μέρες, κτυπούσε η καρδιά
της δημιουργίας, της παραγωγής και της υγιούς επιχειρηματικότητας για τα
τουριστικά προϊόντα.
Πέραν
της ανάδειξης του τουριστικού της προϊόντος η Περιφέρεια Πελοποννήσου υλοποιεί
δράσεις εξωστρέφειας και για τον επίσης σημαντικό πρωτογενή τομέα συνδέοντας
τον τουρισμό με τη γαστρονομία, στο πλαίσιο της Ελληνικής Μεσογειακής
Διατροφής. Σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών, σύμφωνα με τους τουριστικούς
παράγοντες, η γαστρονομία και τα παραδοσιακά προϊόντα, ο ελληνικός τρόπος ζωής,
η ευεξία και οι αθλητικές δραστηριότητες, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που
προτιμά ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός Σκανδιναβών που επιθυμούν να επισκεφθούν
την Ελλάδα
Η
Περιφέρεια Πελοποννήσου το επόμενο διάστημα θα συνεχίσει με την ίδια ένταση την
στήριξη των Πελοποννησιακών επιχειρήσεων συμμετέχοντας στην διεθνή έκθεση
τουρισμού Itb Βερολίνο, την Mitt Μόσχα και την έκθεση προϊόντων κρασιού Prowein
μαζί με την Ένωση Οινοπαραγωγών Αμπελουργών Πελοποννήσου (ΕΝΟΑΠ). Η
Περιφερειακή Αρχή επιλέγει την εξωστρέφεια από την αδράνεια και υλοποιεί μια
σειρά δράσεων με σκοπό την οργανωμένη και αποτελεσματική προβολή της
τουριστικής υποδομής, των πόρων και του συνόλου του παραγωγικού, τουριστικού
κεφαλαίου της Πελοποννήσου.
Δρ.
Απόστολος Ε. Παπαφωτίου
Εντεταλμένος
Σύμβουλος Πελοποννήσου
Πολιτικός
Μηχανικός Ε.Μ.Π.
Δημοσίευση σχολίου