Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Τρίπολης

Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Τρίπολης
 
               
Σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Τρίπολης Δημήτρη Παυλή, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο (πρόγραμμα «Διαύγεια») σήμερα, Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Τρίπολης, οι οποίοι θα αναλάβουν καθήκοντα μέχρι το τέλος της θητείας της παρούσας Δημοτικής Αρχής.
Αναλυτικά:
Ορίζει στους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
α) Στον Αντιδήμαρχο κ. Σταματόπουλο Δημήτριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ του Δήμου) πλην του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού.
  1. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής (Τομέας φυτικής παραγωγής – Τομέας Ζωϊκής Παραγωγής – Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης) (άρθρο 12 παρ.α του O.E.Υ)
  2. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 12 παρ.β του Ο.Ε.Υ.)
(Ρύθμιση Εμπορικών Δραστηριοτήτων –Προστασία Καταναλωτή- Χορήγηση Αδειών Εμπορικών και Γενικών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων)
  1. Σε θέματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κλπ) .
  2. Σε θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)
  3. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

β)Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπαδημητρίου Σωτήριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας (άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).
  1. Σε θέματα Προστασίας και αναβάθμισης Περιβάλλοντος.
  2. Σε θέματα Καθαριότητας και Αποκομιδής απορριμμάτων.
  3. Σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και το συντονισμό των δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών ( άρθρο 13 παρ. α .4 του O.E.Y)
  4. Σε θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων (άρθρο 13 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα ειδικών συνεργείων, ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου ( άρθρο 13 παρ. δ. του Ο.Ε.Υ)
  6. Σε θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (άρθρο 13 παρ. α.5 του Ο.Ε.Υ).
  7. Σε θέματα του Τμήματος Συνεργείων (άρθρο 17 παρ.ε του Ο.Ε.Υ).
  8. Σε θέματα συντήρησης  και καθαριότητας ρεμάτων.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Ορίζουμε τον ανωτέρω Αντιδήμαρχο Παπαδημητρίου Σωτήριο ως Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.
γ)Στον Αντιδήμαρχο κ. Βρέντα Σπυρίδωνα τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, και Πολιτισμού (άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ και του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού (άρθρο 12 παρ.γ του Ο.Ε.Υ).
  1. Σε θέματα Απασχόλησης και Τουρισμού ( άρθρο 12 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  2. Σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
  3. Σε θέματα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (άρθρο 14 παρ. β του Ο.Ε.Υ.)
  4. Σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης (άρθρο 14 παρ.γ.1 του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα Πολιτισμού όπως αυτά αναφέρονται στο ( άρθρο 14 παρ. γ.2 του  Ο.Ε.Υ.).
  6. Σε θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους, σύνταξης του προγράμματος συντήρησης αυτών.
  7. Σε θέματα παιδικών κατασκηνώσεων.
  8. Σε θέματα του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

δ)Στην Αντιδήμαρχο κα. Αληγέωργα Γαρυφαλλιά τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, άρθρο 16 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου:
  1. Σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών.
  2. Σε θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και
  3. Σε θέματα Ταμείου.
  4. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από την παραπάνω υπηρεσία, καθώς και την υπογραφή χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν μισθοδοσίες και μισθοδοτικές καταστάσεις καθώς και όσα αφορούν τις δαπάνες υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους. 
Ορίζουμε την ανωτέρω Αντιδήμαρχο κα Αληγέωργα Γαρυφαλλιά ως Πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.
ε)Στην Αντιδήμαρχο κα. Δάλκου Αναστασία τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).
  1. Τα θέματα εκτέλεσης τεχνικών έργων και μελετών.
  2. Τα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
  3. Τα θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.
  4. Τα θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.
  5. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
  6. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

   ζ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Γεωργανόπουλο Νικόλαο τις ακόλουθες   
   κατά τόπο καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Τρίπολης, Κορυθίου, Λεβιδίου, Μαντινείας.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και του αρμοδίου εντεταλμένου συμβούλου σε θέματα Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

στ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Μπένο Γεώργιο τις ακόλουθες κατά τόπο και καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Βαλτετσίου, Σκιρίτιδας, Τεγέας και Φαλάνθου.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Οι ανωτέρω ορισθέντες Αντιδήμαρχοι θα πρέπει να έχουν άριστη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους.

Ε.  Οι Αντιδήμαρχοι κ. Βρέντας Σπυρίδων και κ. Γεωργανόπουλος Νικόλαος θα είναι άμισθοι.

ΣΤ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός μου, στα καθήκοντά μου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Βρέντας Σπυρίδων.
και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Σταματόπουλος Δημήτριος.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ: 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη
ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ NEWS
ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ NEWS