Ο κύριος Σπιρτζής χαιρετίζοντας της προσπάθειες και ενέργειες του Υπουργού Ψηφιακής πολιτικής, ξεκίνησε το λόγο του επισημαίνοντας τις λανθασμένες πολιτικές που ακολουθούσαν τις τελευταίες δεκαετίες από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Από τις πρώτες κιόλας φράσεις του επισήμανε το πως οι πολιτικές κατευθύνσεις των προηγούμενων πολιτικών δυνάμεων,εκτός από ότι οδήγησε στη κρίση(όπως άφησε να εννοηθεί), ανέφερε πως δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Ως επίπτωση αυτής της κατάστασης ήταν να συγκεντρωθεί το 80% περίπου του ελληνικού κόσμου στα αστικά αυτά κέντρα. Έτσι οδηγήθηκαν στην αφάνεια η αξιοποίηση περιοχών και περιφερειών, οι οποίες θα ήταν σε θέση να προσφέρουν πολλά στους Έλληνες πολίτες και το ίδιο το κράτος.
Τόνισε ότι έως την τελευταία δεκαετία, είχαμε την απουσία ενός ενιαίου στρατηγικού σχεδιασμού. Αυτό είναι δυνατό να το αντικρίσουμε τόσο στο οδικό δίκτυο, στους εθνικούς οδούς που δεν συνδέουν το κοινό με λιμάνια πόλεις και άλλα σημαντικά κέντρα. Σε αυτό το σημείο ανέφερε ότι μια σειρά έργων, ένα εκ των οποίων ήταν και ο Μορέας, ο οποίος φαίνεται ότι αντί να ενώνει τον κόσμο και να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών, αφήνει "εκτός" περιοχές με ενδιαφέρον όπως το Άργος, το Ναύπλιο και σημαντικά αρχαιολογικά κέντρα.
Μεταξύ αυτών, ανήγγειλε πως η κυβέρνηση προσπαθεί μέσα από συμβάσεις και συνεργασίες δημοσίων και ιδιωτικών φορέων, προσπαθούν να αλλάξουν την κατάσταση αυτή. Ο κύριος Σπιρτζής, μεταξύ άλλων, διαβεβαίωσε ότι το Υπουργείο προωθεί μια σειρά μελετών έργων που είχα παγώσει μέσα στο χρόνο. Μερικά από αυτά είναι η υλοποίηση των υποδομών σε περιοχές της ορεινής Αρκαδίας, της Αργολίδας και Μεσσηνίας. Ειδικότερα, όσον αφορά την Καλαμάτα ανέφερε ότι έχουν τεθεί οι βάσεις για τη δημιουργία μιας σύγχρονης πόλης. "Πρόκειται για ένα Στρατηγικό Σημείο, μετά την ολοκλήρωση των οδικών έργων" ενώ συνεχίζοντας ανέφερε ότι θα προωθηθεί η ανάπτυξη του αεροδρομίου, με βάσει τα διεθνή πρότυπα και μοντέλα.
Όσον αφορά τον Δήμο Τρίπολης, ανέφερε ότι υπό την αιγίδα του Υπουργείου θα δοθεί έμφαση στο αντιπλημμυρικό έργο της πόλης, την παραχώρηση του σταθμού ΟΣΕ της πόλης μας (έκτασης συνολικά 11 στρεμμάτων καθώς και το κτίσμα του Σιδηροδρομικού Σταθμού). Τέλος, θα δοθεί έμφαση-μέσα από τη συνδρομή του Υπουργείου- στη δημιουργία μουσείου στο υπόγειο του Δικαστηρίου Τρίπολης εις μνήμη όλων εκείνων που θυσιάστηκαν και βασανίστηκαν από τους Ναζί κατά τη διάρκεια του Β' ΠΠ.
Επιπλέον τόνισε πως μετά από Ευρωπαϊκό Σχέδιο το 2016, θα αξιοποιηθούν τουριστικά αλλά και ως μεταφορικά μέσα το σιδηροδρομικό δίκτυο, που εδώ και για μεγάλο χρονικό διάστημα έχουν αφεθεί αναξιοποίητα εις βάρος των ίδιων των πολιτών και της χώρας μας .
Δημοσίευση σχολίου