© CNN.gr ΕΛΛΑΔΑ
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Πέμπτη (15/10/2020) οι εργαζόμενοι σε όλα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας, όπως ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ).
Τα αρμόδια όργανα της ΟΣΜΕ αποφάσισαν και κήρυξαν την απεργία, διαμαρτυρόμενοι στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας και την απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων στα ΚΤΕΛ.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, και προκειμένου να ενισχυθούν τα δρομολόγια, οι συγκοινωνίες της Αθήνας ενισχύθηκαν με ΚΤΕΛ.
Με την απεργία, οι εργαζόμενοι διεκδικούν την άμεση απόσυρση των ιδιωτών των ΚΤΕΛ από τη δημόσια αστική συγκοινωνία της Αθήνας, την επαναφορά στο σύστημα συγκοινωνιών του ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ όλων των δρομολογίων που έχουν ανατεθεί στα ΚΤΕΛ και την επαναφορά σε ισχύ του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού ΚΤΕΛ (π.δ. 246/2006).
Στην ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι «ενώ τουλάχιστον 500 λεωφορεία ιδιοκτησίας της ΟΣΥ που έχουν αγοραστεί με χρήματα του ελληνικού λαού, παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και μπορούν να επισκευαστούν με αμελητέο κόστος, η κυβέρνηση με τη σύμπραξη της διοίκησης της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ, σκέφτηκε ως «λύση» για να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια να αναθέσει χωρίς κανόνες, χωρίς διαφάνεια και χωρίς έλεγχο, το έργο της αστικής συγκοινωνίας του λεκανοπεδίου στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ».
«Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, αλλά και οι εργαζόμενοι των ΚΤΕΛ που αποτελούν τα πρώτα θύματα της ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής της κυβέρνησης, δεν θα ανεχθούν την απαξίωση και την παράδοση της Δημόσιας συγκοινωνίας στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ, οι οποίοι, μετά και την κατάργηση του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού ΚΤΕΛ, ανεξέλεγκτα απομυζούν την εργασιακή δύναμη του προσωπικού, σε βάρος και της οδικής ασφάλειας» καταλήγει η ανακοίνωση.
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Πέμπτη (15/10/2020) οι εργαζόμενοι σε όλα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας, όπως ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ).
Τα αρμόδια όργανα της ΟΣΜΕ αποφάσισαν και κήρυξαν την απεργία, διαμαρτυρόμενοι στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας και την απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων στα ΚΤΕΛ.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, και προκειμένου να ενισχυθούν τα δρομολόγια, οι συγκοινωνίες της Αθήνας ενισχύθηκαν με ΚΤΕΛ.
Με την απεργία, οι εργαζόμενοι διεκδικούν την άμεση απόσυρση των ιδιωτών των ΚΤΕΛ από τη δημόσια αστική συγκοινωνία της Αθήνας, την επαναφορά στο σύστημα συγκοινωνιών του ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ όλων των δρομολογίων που έχουν ανατεθεί στα ΚΤΕΛ και την επαναφορά σε ισχύ του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού ΚΤΕΛ (π.δ. 246/2006).
Στην ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι «ενώ τουλάχιστον 500 λεωφορεία ιδιοκτησίας της ΟΣΥ που έχουν αγοραστεί με χρήματα του ελληνικού λαού, παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και μπορούν να επισκευαστούν με αμελητέο κόστος, η κυβέρνηση με τη σύμπραξη της διοίκησης της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ, σκέφτηκε ως «λύση» για να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια να αναθέσει χωρίς κανόνες, χωρίς διαφάνεια και χωρίς έλεγχο, το έργο της αστικής συγκοινωνίας του λεκανοπεδίου στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ».
«Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, αλλά και οι εργαζόμενοι των ΚΤΕΛ που αποτελούν τα πρώτα θύματα της ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής της κυβέρνησης, δεν θα ανεχθούν την απαξίωση και την παράδοση της Δημόσιας συγκοινωνίας στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ, οι οποίοι, μετά και την κατάργηση του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού ΚΤΕΛ, ανεξέλεγκτα απομυζούν την εργασιακή δύναμη του προσωπικού, σε βάρος και της οδικής ασφάλειας» καταλήγει η ανακοίνωση.
msn
Δημοσίευση σχολίου