3 Σεπτεμβρίου 2009.
Μετά από μια μακρά περίοδο και την ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού στο Ορεινό τμήμα του Πελοποννησιακού σιδηροδρομικού δικτύου, ξεκινούν δειλά τα πρώτα δρομολόγια από τον Νέο ΣΣ Κορίνθου προς Άργος – Ναύπλιο και Τρίπολη. Βέβαια η ανακαινισμένη μέχρι Καλαμάτα ΠΟΤΕ δεν λειτούργησε σε εμπορική εκμετάλλευση αφού κάποιοι φρόντισαν να διαλύσουν τα πάντα. 3 Σεπτεμβρίου του 2009 λοιπόν και μια Ομάδα από τον ΣΦΣ, αποφασίζουμε να ταξιδέψουμε σε μια μονοήμερη εξόρμηση από Κόρινθο για Τρίπολη για να θυμηθούμε την διαδρομή στην ορεινή Πελοπόννησο και να ζήσουμε τον εκσυγχρονισμό της γραμμής. Το φίδι από την τρύπα καλούνται για μια ακόμα φορά να βγάλουν τα μετρικά Stadler GTW 2/6 που από την Κόρινθο για Άργος ξεκινούν σε διπλή έλξη. Στο Άργος διασπώνται και το ένα συνεχίζει για Ναύπλιο και το Άλλο φτάνει Τρίπολη. Το αντίθετο συμβαίνει κατά την επιστροφή που της Τρίπολης και του Ναυπλίου συναντιόνται στο Άργος και σαν μια αμαξοστοιχία τερματίζουν στην Κόρινθο και ανταποκρίνονται με τον Προαστιακό της Αθήνας. Στον Ορεινό σταθμό της Ανδρίτσας πραγματοποιείται ειδική διασταύρωση με την αντιθέτως κατερχόμενη αμαξοστοιχία από Τρίπολη όπως έχει σχεδιαστεί το πλέγμα των δρομολογίων που κάθε άλλο παρά πυκνό είναι. Μαζί μας ήταν και σημαντικοί άνθρωποι και φίλοι, μέλη του ΣΦΣ που δεν είναι πια ανάμεσα μας ο Αντώνης Φιλιππουπολίτης και ο Τάκης ο Καρατώλος, σημαντικοί στον χώρο και όχι μόνο, με τεράστια προσφορά σε πάρα πολλά επίπεδα. Η διαδρομή μαγική και τα STADLER με τα πανοραμικά παράθυρα σε συνδυασμό με την ΣΣ σιδηροτροχιά δίνουν μια νότα πολιτισμού στα σκληροτράχηλα τοπία στα φαράγγια και βουνά του Πελοποννησιακού τοπίου.
Ήταν μια αξέχαστη ημέρα.
πηγη Facebook Traino & co
Δημοσίευση σχολίου