Μαθηματική δράση επιστεγάσματος, 1ου ΓΕ.Λ. Τρίπολης,
του Γιάννη Στρατήγη (ειδικού συγγραφέα 35ετίας)
Διανύουμε τη μορφή τέλειας άνοιξης των ανοικτών δημόσιων σχολείων, η έναρξη καρποφορίας της οποίας διαφαίνεται παραστατικά στο εισαγωγικό απόσπασμα πίνακα των 4 εποχών του ανυπέρβλητου Γιάννη Τ σ α ρ ο ύ χ η(1969), αν και ίσως βάλαμε Μάρτη στον απόηχό του και φεύγει η σκόνη. Επιβεβαιώνουμε τη διαδρομή της με κάποιες εισαγωγικές αρχές, αξίες και θέσεις προβληματισμού, για την οικουμενική ισχύ της ζώνης μαγικής εικόνας του μαθηματικού κώδικα, με νόρμες φυσιολογικών αξόνων συνειδητότητας. Εστιάζουμε κατά βάση, στις κοινωνικές διεργασίες επεκταμένης ρότας της ολόπλευρης κατάκτησης των πλοκαμιών της θερμότητάς του.
Χαράσσουμε τις προδιαγραφές των βασικών κανόνων, στην επαναφορά συγκροτημένης αντοχής ομπρέλας ταυτότητας. Κατοχυρώνουμε το δραστικό κτίσιμο ευκαιριών της πολύτιμης ζωής, σε συγκλίνουσες πράξεις ανοικτού περπατήματος. Προκαλούμε απολαυστικές δονήσεις, για τη συνέχιση ασφυκτικού κέρδους αποδοχής των αλληλεπιδράσεων. Διερευνούμε τη βαρύτητα του κανονικού μικροεπιπέδου της αόρατης καθημερινότητας, με χιλιάδες υποκλίσεις διακύβευσης. Τροφοδοτούμε με επίκαιρους συμβολισμούς φιλικότητας την αληλλοσυμπληρωμένη επιβίωση συνόλου, που σφραγίζει την έμπρακτη καλοσύνη υπερβολικότητας και δεν κατακρατά χώρο ομορφιάς. Διατυπώνουμε τη υπερβατική ροή αναθεωρητικών επιχειρημάτων στους σύνθετους τρόπους γνωρισμάτων, με απέχθεια στις στάμπες.
Δημιουργούμε ένα λειτουργικό πλέγμα ανθεκτικής σφαιρικότητας, για τη θεμελιωμένη αξιοποίηση ανανεωτικών αριστουργημάτων, στον κομβικό ρόλο εφαρμόσιμων διεργασιών. Δίνουμε προοδευτικό μέτωπο ενδυνάμωσης στα προκαθορισμένα άδηλα πρωτεία δράσεων συγκροτημένης μεταμόρφωσης, που αποκρυσταλώνεται με τη γεφύρωση αλυσιδωτής σκέψης τελειότητας. Επικεντρώνουμε στην εμπλοκή της πολύ ερευνητικής δομής οργάνωσης, για την ευδιάκριτη παιδεία. Παρουσιάζουμε τη συγκλονιστική πληρότητα αναλογικής συμμετρίας, ως προκαταβολή για το μέλλον. Υπερασπιζόμαστε τους μεθοδολογικούς τομείς της πνευματικής αυτονομίας προσωπικότητας, που είναι το απαράμιλλο κλειδί αποφασιστικής συνεργασίας γεγονότων των ισχυρών πρωταγωνιστών, ουσιαστικών και συμβολικών.
Κάνουμε εγγυημένη πράξη την αποδιδόμενη φράση των μαθητών του Πυθαγόρα, αυτός το είπε(αυτός έφα).
Εμβαθύνουμε την πολύπλευρη οντότητα της διδακτικής απλότητας και τη ρεαλιστική καινοτομία στην εκπαίδευση. Δεν αποδεχόμαστε τις άδειες τάξεις, έστω της Γ΄ Λυκείου, στα γονίδια συγκρότησης μισθοφορικού στρατού υποστήριξης, σε έλλειψη εξοικείωσης μόνιμης βάσης εγρήγορσης της κάθε μορφής ανοσίας, ούτε στοιχιζόμαστε για θέσεις κτητόρων των αμοιβόμενων επιτροπών μονιμότητας. Πνιγόμαστε με την ευχάριστη προτεραιότητα του παγερού συρσίματος, προσωπικών στιγμών αποκλειστικότητας, των απαίσιων φωτογραφιών μετριότητας. Αναπτύσσουμε άριστο πρωτογενές υλικό χρησιμότητας.
Αναλαμβάνουμε ξεκάθαρα σύγχρονες πρωτοβουλίες καταλυτικής ανακάλυψης και όχι μόνο στη διαφοροποιημένη ταχύτητα εκμάθησης. Αντιλαμβανόμαστε τη ζωντανή απόλαυση της ευαίσθητης τάσης, στη παραγωγική ποιότητα εργασίας με την απόλυτη συνηθισμένη ενέργεια. Δεν αισθανόμαστε διεκπεραιωτές ρουτίνας, αλλά εμψυχωτικοί διαμορφωτές. Συντελείται ιστορικά η άρρηκτη σύζευξη μείξης Άλγεβρας με την καταξιωμένη ευκλείδεια γεωμετρία(θεωρητική). Ο Ε υ κ λ ε ί δ η ς ανέφερε σοφά στο αιγύπτιο βασιλιά Πτολεμαίο, ότι δεν υπάρχει βασιλική οδός για τη Γεωμετρία.
Εμπλουτίζουμε περαιτέρω με τεράστια βιβλία(Γυμνασίου - Λυκείου) κόστους αλληλοπεριχώρησης, που μας κρατούν προκλητικά απασχολημένους(τι, πως, γιατί;).
Η σχολική υποχρεωτική - ανοικτή δράση πυκνότητας του έτους 2021/22.
Για τα δεδομένα εγκυρότητας των 10 σημείων, που υπάρχουν στο αναδυόμενο σχήμα επεξεργασίας, βρείτε:
Διχοτόμους γωνιών, ισοσκελή τρίγωνα, ορθογώνια τρίγωνα με γωνία 22,5 , ίσα τρίγωνα, τετράγωνο, ανισοτικές σχέσεις τμημάτων, ισότητα λόγων, τους τριγωνομετρικούς αριθμούς της γωνίας των 22,5 , άνισες επιφάνεις(εκτάσεις), τη σχέση των πραγματικών αριθμών εφ(π:8) και 5:12, ...
Με διάφορες ιδέες υψηλής στόχευσης, ανασυνθέστε στοιχεία ή εκ νέου το πάζλ, διαχωρίστε ευκαιριακά κομμάτια του μοτίβου, πραγματοποιήστε βήματα ενδεδειγμένης κίνησης-στροφής μέρους του αναμένοντας το αποτέλεσμα, ... Ενσωματώνουμε σειρά πάμπολων ιδιοτήτων και αισθητικών εννοιών. Μη σταματάτε τη συμβατή ροή. Αμελήσατε τους ενδεδειγμένους χρωματισμούς;
Όπως αναγράφει η ρήση του Καμύ, το να δημιουργείς είναι σαν να ζείς δύο φορές.
Δημοσίευση σχολίου