Χαιρετισμός του Προέδρου του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου κατά το 53ο Πανελλήνιο Δημοσιογραφικό Συνέδριο της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (ΕΣΕΤ)
Τον εξέχοντα ρόλο των ΜΜΕ, κυρίως του επαρχιακού τύπου, στην ενίσχυση του τουρισμού, στον τρόπο χειρισμού των θεμάτων που άπτονται άμεσα ή έμμεσα στον τουρισμό, αλλά και στην ανάδειξη των προορισμών, εξήρε κατά την έναρξη των εργασιών του 53ου Πανελληνίου Δημοσιογραφικού Συνεδρίου της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (ΕΣΕΤ) που πραγματοποιήθηκε 17-19 Μαρτίου στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Τρίπολης, στον χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και επικ. καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Κων/νος Μαρινάκος. Ειδικότερα επεσήμανε ότι «διάφοροι λόγοι συντρέχουν που φέρνουν τα θέματα επικοινωνίας στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Τα προηγούμενα έτη οικονομικής και πανδημικής κρίσης για τον παγκόσμιο τουρισμό, ανέδειξαν την σημαντικότητα της σχέσης του τουρισμού με τα ΜΜΕ. Η δύσκολη αυτή περίοδος έκανε ακόμα πιο φανερή την ανάγκη για αποτελεσματικά προγράμματα επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων, και προβολής.
Παράλληλα, οι εξελίξεις στην τεχνολογία της επικοινωνίας, η 24ωρη κάλυψη ειδήσεων, η παγκοσμιοποίηση των ΜΜΕ, και ταυτόχρονα η ύπαρξη νέων μέσων επικοινωνίας που προσφέρουν νέες δυνατότητες και οπτικές στους καταναλωτές, αναγκάζουν όλους τους συμμετέχοντες στην τουριστική βιομηχανία να επανεξετάσουν και να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας τους.
Ο τουρισμός και ειδικά στις λιγότερο ανεπτυγμένες τουριστικά περιφέρειες της χώρας, εξαρτάται στενά από την σχέση του με τα περιφερειακά ΜΜΕ και τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουν. Είναι πολλές οι έρευνες που φανερώνουν ότι τα ΜΜΕ πολλές φορές επηρεάζουν την απόφαση για ταξίδια περισσότερο από ότι τα τουριστικά γραφεία ή ακόμα και τις συστάσεις φίλων.
Από την άλλη τα ΜΜΕ από τη μεριά τους, πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ενίοτε ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα γεγονότα μπορεί να επιφέρουν ισχυρά πλήγματα στον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Όταν επικρατεί διαφάνεια και ισορροπία στον τρόπο κάλυψης των γεγονότων, οι αρνητικές συνέπειες μπορούν να μειωθούν κατακόρυφα. Αυτό είναι που χρειάζεται ο διεθνής και εγχώριος τουρισμός.
Σε κάθε περίπτωση τα μέσα ενημέρωσης, ιδίως τα περιφερειακά, αποτελούσαν ανέκαθεν τον στρατηγικό μας εταίρο για θέματα επικοινωνίας. Με τη στήριξή τους αναδεικνύουμε σε καθημερινή βάση τις παθογένειες του ελληνικού τουρισμού, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των προορισμών μας, και τα αιτήματα των μελών μας.
Τους ευχαριστούμε για ότι έχουν κάνει για εμάς και επιθυμία μας είναι να συνεχιστεί αυτή η αγαστή συνεργασία και στο μέλλον».
Δημοσίευση σχολίου