Άδωνις Γεωργιάδης© Παρέχεται από: enikos.gr
Την ιστορία πίσω από την ιδέα που είχε οι επιθεωρητές εργασίας να κάνουν παραγγελίες on line στις πλατφόρμες διανομής, εν μέσω καύσωνα, για να διαπιστώνεται εάν οι ντελιβεράδες δούλευαν ή όχι, διηγήθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ με αφορμή το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
«Είχα εκείνη την ιδέα γιατί εκεί που καθόμουν με τον καύσωνα και τους 45 βαθμούς και λέω, “έχει γούστο να πηγαίνουν πράγματα στις πλατφόρμες και να παραδίδουν παραγγελίες”. Πήρα τηλέφωνο σε μια από τις δύο πλατφόρμες και παρήγγειλα σουβλάκια με χοιρινό γύρο. Μού πήραν την παραγγελία κανονικά, μού είπαν “σε 25 λεπτά στο σπίτι σας” και με το που έκλεισε το τηλέφωνο λέω “κοίταξε, την πήραν την παραγγελία και πρέπει να βάλω πρόστιμο”…», περιέγραψε αρχικά ο υπουργός Εργασίας.
«Στο ένα λεπτό με πήραν τηλέφωνο από το μαγαζί. Και λέω “πω πω το καταλάβανε ότι δεν γίνεται, και ευτυχώς δεν θα βάλω πρόστιμο“. Σηκώνω το τηλέφωνο, και λένε: “ξέρετε, έχει τελειώσει ο γύρος χοιρινός θέλετε να βάλουμε γύρο κοτόπουλο;”. Και λέω “γι’ αυτό με πήρατε;”», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
Εξήγησε στη συνέχεια ότι επιβλήθηκαν πρόστιμα και στη μια και στην άλλη πλατφόρμα. «Μετά όμως απ’ αυτό, την Τετάρτη, την επομένη μέρα του μεγάλου καύσωνα, και οι δυο πλατφόρμες σταμάτησαν να λειτουργούν, δεν πήραν καθόλου παραγγελίες», πρόσθεσε.
«Δεν μου αρέσουν τα πρόστιμα, προτιμώ πάντα την καλόπιστη και ανθρώπινη συνεννόηση» υπογράμμισε ο υπουργός Εργασίας και έστειλε ένα μήνυμα στις επιχειρήσεις ότι «οι εργαζόμενοι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δούλοι, είναι άνθρωποι με ψύχη και δικαιώματα, και ο εργοδότης έχει απολυτή ευθύνη να προσέχει την υγεία του εργαζομένου. Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να διακινδυνεύουν έστω και λίγο τη ζωή των εργαζομένων τους όταν έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα», υπογράμμισε.
msn
Δημοσίευση σχολίου