Στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου “Σύστημα διαχείρισης στόλου οχημάτων GPS
Πυροσβεστικού Σώματος, Πολιτικής Προστασίας Περιφερειών και Δήμων” η Τοπική
Αυτοδιοίκηση έχει προσκληθεί από το Πυροσβεστικό Σώμα να εγκαταστήσει
πληροφοριακό σύστημα (Η/Υ, οθόνες φορητές συσκευές,GPS κλπ.) για την σύνδεση,
κοινή διαχείριση κρίσιμων καταστάσεων, συντονισμό οχημάτων, προσωπικού και
εθελοντών.
Ο Πυρόπληκτος Δήμος Γορτυνίας γιατί μέχρι σήμερα –χωρίς δαπάνη-δεν έχει
παραλάβει και εγκαταστήσει το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κρίσεων
“engage” ;
Γιατί δεν αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα μέσα που θα του παρέχουν καλύτερη
διαχείριση των έκτακτων αναγκών ( πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμοί, παροχή
βοήθειας) ;
Οφείλουμε να οργανώσουμε τον Δήμο στην πρόληψη και αντιμετώπιση κινδύνων,
στην γρήγορη ενημέρωση και κινητοποίηση ευρύτερου μηχανισμού, στην
αναβάθμιση των υποδομών του.
Δεν δικαιολογείτε καμία καθυστέρηση.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δημοσίευση σχολίου