Φωτ.: Sooc© Παρέχεται από: LiFO
Οι ανέπαφες συναλλαγές θα έχουν τον πρώτο λόγο στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας τους επόμενους μήνες καθώς το χάρτινο εισιτήριο που χρησιμοποιείται μέχρι τώρα αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά.
Για το τι θα γίνει με το εισιτήριο αλλά και το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών μίλησε στο Fortune ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος.
Οι επιβάτες, κατά την επιβίβασή τους στο λεωφορείο ή την είσοδό τους στο μετρό θα μπορούν με την πιστωτική κάρτα ή με οποιαδήποτε άλλη ανέπαφη κάρτα (πχ από το κινητό με την τεχνολογία NFC) να πληρώσουν κατευθείαν κινούμενοι ελεύθερα, χωρίς να έχουν προμηθευτεί το κλασικό χάρτινο εισιτήριο.
«Πρόκειται για ένα έξυπνο σύστημα το οποίο είναι σε θέση να αντιληφθεί και να αναγνωρίσει εάν μέσα στη μέρα κινηθείς περισσότερες φορές ώστε να μην ξεπεράσει το ανώτατο ημερήσιο όριο και σε χρεώσει έξτρα χρήματα. Επομένως, δεν χρειάζεται να αγοράσεις ημερήσιο εισιτήριο εάν δεν κινείσαι όλη μέρα και κάνεις για παράδειγμα λιγότερες από τρεις διαδρομές», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπηλιόπουλος.
Στη συνέχεια, ο επικεφαλής του ΟΑΣΑ δήλωσε ότι το έργο θα κοστίσει, μαζί με τη συντήρηση, σε βάθος τριετίας, περίπου 16 εκατομμύρια ευρώ και θα εφαρμοστεί σε 8.000 σημεία.
«Ήδη μέχρι το τέλος του χρόνου θα υπάρχει στα λεωφορεία του αεροδρομίου και ανάλογα με τον ρυθμό υλοποίησης του έργου, εκτιμώ ότι, αν όλα πάνε βάσει του αρχικού προγραμματισμού, θα εφαρμόζεται παντού έως την άνοιξη του 2024», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος.
msn
Δημοσίευση σχολίου