Σχολεία: Online «απουσιολόγιο» και έλεγχος προόδου© Παρέχεται από: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ψηφιακό μάτι αποκτούν οι γονείς στο σχολείο του παιδιού τους. Θα μπορούν να μάθουν τα πάντα (ή σχεδόν), όπως ενδεικτικά για τις απουσίες του, τους βαθμούς του, τα διαγωνίσματα, τις εκδρομές, την πορεία διδασκαλίας της σχολικής ύλης. Αλλά όχι μόνο οι γονείς. Οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που τους αφορούν, ενώ θα υπάρχει και επικοινωνία των εκπαιδευτικών με τους γονείς. Ο Κυριάκος Πιερρακάκης είχε σχεδιάσει τη σχετική ψηφιακή πλατφόρμα eParents όταν ήταν υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κατά την προηγούμενη κυβερνητική τετραετία –μάλιστα την είχε συζητήσει με την τέως υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως– και πλέον ήλθε η ώρα να την υλοποιήσει ως υπουργός Παιδείας στα δημόσια σχολεία. Ανάλογο σύστημα επικοινωνίας υπάρχει ήδη στα ιδιωτικά σχολεία.
Ειδικότερα, όπως εξήγησε μιλώντας χθες στην Κ η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου, θα οργανωθεί πλατφόρμα στην οποία θα έχουν πρόσβαση γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί. Ενδεικτικά, ο γονιός θα λαμβάνει ειδοποίηση από το σχολείο για τις απουσίες του παιδιού (ακόμη και για τις ολιγόωρες μέσα στη σχολική ημέρα, κοπάνες όπως τις θυμόμαστε όλοι), θα μπορεί να ενημερώνεται άμεσα από τους εκπαιδευτικούς για την πορεία του παιδιού στα μαθήματα και θα λαμβάνει τυχόν παρατηρήσεις τους, θα μαθαίνει για τους βαθμούς και για συμπεριφορές του στο σχολείο, καθώς και για το τι έφαγε, εάν αδιαθέτησε κ.ά. Επίσης, θα έχει ενημέρωση για τις δραστηριότητες του σχολείου. Ταυτόχρονα, ο γονιός θα μπορεί να επικοινωνεί με τους εκπαιδευτικούς του παιδιού για θέματα που το αφορούν. Από την άλλη, θα υπάρχει η δυνατότητα ο γονιός να κλείνει ραντεβού με τους καθηγητές αλλά και με τον ψυχολόγο του σχολείου στην περίπτωση που το κρίνει απαραίτητο.
[kath-read-more post="562589515"]
Ο μαθητής, από την πλευρά του, θα μπορεί να βλέπει τις επιδόσεις του στα μαθήματα, την πορεία των απουσιών του, αλλά και να επικοινωνεί με τους δασκάλους του.
Οι εκπαιδευτικοί, εκτός από την επικοινωνία – διάδραση με γονείς και μαθητές, καλούνται να ενημερώνουν online το τετράδιο ύλης, στο οποίο οι εκπαιδευτικοί κάθε μαθήματος καταγράφουν τι διδάσκουν κάθε μέρα και πώς προχωράει η διδακτέα ύλη. Επίσης, θα καταγράφονται οι θεματικές που υλοποιούνται στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ώστε οι υπηρεσίες του υπ. Παιδείας να αποκτούν εικόνα για τις θεματικές που επιλέγονται περισσότερο, από ποια σχολεία και σε ποιες περιοχές.
Μιλώντας στην Κ η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε ότι η πλατφόρμα προγραμματίζεται να λειτουργήσει μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά στα δημόσια σχολεία. Στόχος μας, η καλύτερη –και ορθότερη– οργάνωση αλλά και η αποτελεσματικότερη επικοινωνία μεταξύ του σχολείου, των γονέων και κηδεμόνων και των μαθητών. Κατανοούμε τις διαφορετικές ανάγκες τους και δουλεύουμε προς όφελός τους, τόνισε η κ. Μιχαηλίδου, συμπληρώνοντας: Επιδιώκουμε να κάνουμε την καθημερινότητα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων ευκολότερη. Να τους δώσουμε τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία ώστε η πληροφορία της σχολικής κοινότητας να διαχέεται σωστά και με ταχύτητα, χωρίς καθυστέρηση και περιττό κόπο. Να απλουστεύσουμε τις διαδικασίες, αυτό θέλουμε.
msn
Δημοσίευση σχολίου