Oι εκλογες περασαν.
Οσοι με ψηφισαν ηταν μυημενοι σε πιο δυσκολα σκαλοπατια.Τους ευχαριστω.
Πολλοι ειπαν γιατι ανακατευομαι στις εκλογες.
Και ομως ειχαμε σχεδιο.
Τις πιο πολλες φορες στις εκλογες το τελευταιο που εχει σημασια ειναι το "σχεδιο", ειδικα σε περιοχες τυπου "τιμαριο" η "φεουδο" "αφ ενος και εν πτωχευσει αφ ετερου οπως η δικη μας.
Ειμασταν ετοιμοι απο καιρο ομως..
Και η αποδειξη θα δοθει αυριο τη Δευτερα 23.10.
Στο προγραμμα του 2019 μιλησαμε, εκτος των αλλων, και για το ποδηλατο στις ραγες της σιδηροδρομικης γραμμης,ως ενα" ενδιαφερον και συμπληρωματικο" τουριστικο προιον στην περιοχη μας, που διαθετει γραμμη.
Δυο Γαλλοι αρχιμηχανικοι και κατασκευαστες θα ελθουν οδικως απο την περιοχη Larzac στις Αραχαμιτες Αρκαδιας που θα φιλοξενηθουν, και θα κουβαλουν στις αποσκευες τους και ενα οχημα το περιβοητο "ποδηλατο στις ραγες" το οποιο θα δοκιμασουμε στη διαδρομη απο τη Μακρη εως την Ασεα και τη Μεγαλοπολη.
Περνωντας τα τουνελ, τις γεφυρες, τις πλαγιες θα καταληξουμε στην Ασεα και απο εκει στη Μεγαλοπολη.
Τι ειναι το ποδηλατο στις ραγες;
Ενα οχημα, ενα μικρο αμαξιδιο,πιστοποιημενο και εγκεκριμενο απο τις γαλλικες αρχες, μια πλατφορμα με τεσσερις μεταλικες ροδες που κινειται πανω στις ραγες του τραινου σε μετατροχιο 1,40 και σε 1μ που ειναι το δικο μας.
Κινειται οπως το κοινο ποδηλατο με την ανθρωπινη μυικη δυναμη η οποια μεταφερεται στους 4 τροχους.
Πως λειτουργει;
Συνηθως στους σταθμους καταλυει λεωφορειο με 50 ατομα, τα ατομα αυτα επιβαινουν στα 10 οχηματα και ολοι μαζι ξεκινουν την εκδρομη στο θαυμαστο κοσμο των διαδρομων του τραινου.
Στη Γαλλια αποτελει ενδιαφερουσα τουριστικη δραστηριοτητα στις παλιες και εγκατελειμενες γραμμες οπου
100. 000 ατομα το χρονο πληρωνουν απο 12 εως 29 ευρω εισιτηριο(για παιδια κατω των 5 ετων δωρεαν) για να κανουν μια διαδρομη απο 12 εως 19 χιλιομετρα..
Τη Δευτερα ο Jean Paul Austruy αρχιμηχανικος και κατασκευαστης του "Velorail", οπως λεγεται θα ελθει οδικως και θα μας δειξει πως μπορουμε και εμεις να το λειτουργησουμε στην περιοχη μας,πανω στις ραγες στις εξαιρετικες διαδρομες στην ανακαινισμενη πλην εγκαταλειμενη γραμμη.
Η δεουσα αποσταση που μπορει να διασχισει καποιος ειναι μεχρι 19 χιλιομετρα, χωρις βοηθεια.
Συνηθως η επιστροφη του γκρουπ στην αφετηρια γινεται με το "Μουτζουρη" , αλλα ο δικος μας "κοιμαται" βανδαλισμενος, στο παρκο της πλατειας Αρεως.
Το συγκεκριμενο αμαξιδιο θα εχει και ηλεκτρικη υποβοηθηση για τις ανηφορικες διαδρομες.
Ιδωμεν ες αυριον τα σπουδαια...
καταπληκτική ιδέα!!! ανυπομονώ να το δοκιμάσω!!! μπορεί να θεωρούσα μπασκλάς το τραίνο όταν δούλευε και να προτιμούσα το χτελ για πγιότητα στην μεταφορά, αλλά τώρα αυτά τα εναλλακτικά με συνεπαίρνουν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να αξιοποιηθεί τουριστικά όλο αυτό μακάρι να αξιοποιηθεί τουριστικά όλο αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσίευση σχολίου